Dansk
Fremstilling
Kompetencer
Dansk
Læsning
Kompetencer
Afkodning
Dansk som andetsprog
Basis/Supplerende
Læsning
Afkodning
Dansk som andetsprog
Basis/Supplerende
Lytning
Kommunikation
Dansk som andetsprog
Basis/Supplerende
Matematik
Dansk som andetsprog
Basis/Supplerende
Lytning
Strategier
Dansk som andetsprog
Basis/Supplerende
Læsning
Strategier
Engelsk
Skriftlig kommunikation
Læsning
Fransk
Skriftlig kommunikation
Læsning
Matematik
Matematiske kompetencer
Kommunikation
Tysk
Mundtlig kommunikation
Lytning
Tysk
Skriftlig kommunikation
Læsning

UdlånsafdelingenFindes ikke i informationsafdelingenFindes ikke som orienteringseksemplar  0. til 4. klasse Materialesæt 
Huskeseddel:
Emma




Talende brikker

Indholdsbeskrivelse:
I hver brik skal bruges 3 stk. AAA batterier. HUSK batterier medfølger IKKE.


Pædagogisk note:

Maria Thrane
De talende brikker udlånes i pakker á 12 stk. Brikkerne fungerer som små lydoptagere, hvor primært underviseren kan indlægge opgaver. Der er 80 sek. til rådighed.
Brikkerne kan anvendes i næsten alle fag. Der kan fx indtales instruktioner, så de kan bruges i en værksteds-lignende metodik. Der kan laves aktiviteter, hvor brikkerne skal matches to og to, og der kan indlægges et billede i brikkerne. Du kan finde idéer til danskundervisningen nedenfor.

  • CFU Danmark
    Dansk, matematik, engelsk, tysk, fransk: 0., 1., 2., 3., 4.kl.
    Dansk, matematik, engelsk, tysk, fransk: 0., 1., 2., 3., 4.kl.
    Dansk, matematik, engelsk, tysk, fransk: 0., 1., 2., 3., 4.kl.
    Dansk, matematik, engelsk, tysk, fransk: 0., 1., 2., 3., 4.kl.

Form og genre:
Digitalt udstyr

Supplerende materialer:

Fysisk beskrivelse:
  • 1 Kasse

Sprog:
  • Dansk

Klassetrin:
0. til 4. klasse.

Anvendelsesklausul:
  • Udlånsmaterialer
    • Der kan maksimalt bookes 1 eksemplarer af materialet.
    • Materialet kan lånes i 20 arbejdsdage.
Antal i afdelinger:
  • 8 stk. i udlånsafdelingen. Kan bookes enkeltvis.
Udgiver: TTS Group
Udgivelsesår: 2017
Faust nr.: 9 987 305 3
DK5:
Pædagogisk note: Marianne Pedersen
Pædagogisk vejledning: Marianne Skovsted Pedersen





Vent venligst...
Vent venligst mens siden indlæses...